Tweede editie Epilepsie Night Walk

Na een geslaagde editie in 2018 organiseert het Epilepsiefonds dit jaar de tweede editie van de Epilepsie Night Walk. Op zaterdagavond 2 november lopen 500 wandelaars in het donker door Bunnik. Deelnemers kunnen zich, net als vorig jaar, laten sponsoren om geld op te halen voor epilepsieonderzoek.

Vorig jaar maakten meer dan 350 wandelaars gezamenlijk een mooie tocht door het donker. Dit jaar bouwt het Epilepsiefonds voort op het succes van vorig jaar, vanuit een nieuwe locatie. Dit jaar vertrekt de Epilepsie Night Walk vanuit Bunnik, een prachtige locatie dichtbij Utrecht. Deze locatie biedt niet alleen de mogelijkheid om door afwisselende landschappen te wandelen, maar ook om meer deelnemers dan vorig jaar te ontvangen om de tocht mee af te leggen.

Grootsere verrassingen

Vorig jaar waren er al meerdere verrassingen langs de route, deze verrassingen worden grootser. Ook dit jaar maakt het Epilepsiefonds van de Night Walk een ervaring om nooit te vergeten. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met een
geweldige club mensen een prachtig bedrag op gaan halen voor meer onderzoek naar epilepsie.

Wil jij 2 november meelopen?

Ga naar www.epilepsienightwalk.nl en schrijf je in. Je kunt kiezen voor 3, 6, 10 of 15 kilometer. Als deelnemer betaal je € 19,95 p.p., kinderen betalen een gereduceerd tarief. Door je te laten sponsoren, help je mee geld in te zamelen voor wetenschappelijk epilepsieonderzoek.

EVN leden betalen slechts 15,-