• Bundeling van krachten voor epilepsie

Het Epilepsiefonds en de Epilepsie Vereniging Nederland gaan per 1 januari 2020 intensief samenwerken om meer te kunnen betekenen voor mensen met epilepsie en hun omgeving. De twee organisaties zullen met ingang van het nieuwe jaar als één organisatie opereren.

• Onze vrijwilligers, de drijvende kracht achter onze vereniging

Als EVN vinden we het belangrijk dat het werk van vrijwilligers onder de aandacht wordt gebracht. Daarom zetten wij er graag een aantal in het zonnetje!

• Resultaten enquĂȘte zomer 2019

In juli en augustus hebben wij een online vragenlijst uitgezet onder EVN-leden en niet-leden om te inventariseren wat belangrijk is in het leven met epilepsie en wat er van de vereniging verwacht wordt.

• Uitnodiging 'Dreamnight at the Museum'

Na het grote succes van vorig jaar is 'Dreamnight at the Museum' terug in het Maritiem Museum Rotterdam.

• CBG start campagne wisselwerking medicijnen en kruidenproducten

“Informeer altijd je arts of apotheker als je een kruidenproduct en een medicijn gebruikt”

• Testpersonen gezocht

Bron: SeizeIT.

• AO Geneesmiddelenbeleid 2019

Patiëntenfederatie Nederland onderneemt actie met brief naar kamercommissie Volksgezondheid, welzijn en sport betreft het Algemeen Overleg geneesmiddelenbeleid van 6 juni 2019 a.s.

• Tweede editie Epilepsie Night Walk

Na een geslaagde editie in 2018 organiseert het Epilepsiefonds dit jaar de tweede editie van de Epilepsie Night Walk. Op zaterdagavond 2 november lopen 500 wandelaars in het donker door Bunnik. Deelnemers kunnen zich, net als vorig jaar, laten sponsoren om geld op te halen voor epilepsieonderzoek.