NieuwsNieuwe datum Algemene Ledenvergadering

Op 4 april jl. stond oorspronkelijk onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) gepland in Amersfoort. Door de maatregelen rondom het coronavirus kon deze helaas geen doorgang vinden.

Aangezien het nog onzeker is of de ALV de komende maanden wel gehouden kan worden (op locatie), hebben wij als bestuur besloten onze ALV dit jaar online te houden. In april 2020 is namelijk een spoedwet aangenomen die het mogelijk maakt voor verenigingen hun ALV digitaal/online te houden.

Voor u betekent dat u aan de ALV kunt deelnemen vanuit uw eigen huis via internet op een geschikte computer of laptop. Via een tablet is mogelijk, maar heeft niet de voorkeur. Voor het inloggen heeft u een smartphone nodig om er zeker van te zijn dat u degene bent die inlogt.

Inhoudelijke vragen zullen wij vooraf inventariseren, zodat wij daar vooraf of tijdens de ALV  antwoord op kunnen geven. Tijdens de vergadering heeft u de mogelijkheid vragen te stellen via e-mail of chat. Het zal dan waarschijnlijk niet mogelijk zijn alle vragen direct te beantwoorden, maar die zullen wij achteraf via e-mail beantwoorden. Ook stemmen zal digitaal gaan. Over hoe dat in zijn werk gaat wordt u na aanmelding geïnformeerd begin juni.

Bij uw aanmelding kunt u aangeven of u de benodigde vergaderstukken per e-mail ontvangen wenst te ontvangen. Deze ontvangt u dan in de week na 8 juni. Hieronder staat de concept agenda.

Aanmelden
In verband met het uitbrengen van uw stem is aanmelden voor de online-ALV verplicht. U kunt zich aanmelden via deze link https://p.easydus.com/project/875c7254-87e4-43d6-955c-5820b88bba77/form/1?sig=fea53c4fa288f8689a1c1e86b74dce862eae5be9665cf7e476619fb5adb9fb1e

U kunt daar aangeven welke datum en tijdstip u in de gelegenheid bent om deel te nemen. Meerdere tijdstippen aangeven is mogelijk en wenselijk. Op 7 juni zullen wij bekijken voor welke datum en tijdstip het meeste animo is. Vervolgens zullen wij die datum en tijdstip vastleggen als datum voor de online-ALV.

• Maandagavond 22 juni van 20:00 – 22:00
  • Donderdagavond 25 juni van 20:00 – 22-00
  • Zaterdagochtend 27 juni van 10:00 – 12-00
  • Zaterdagmiddag 27 juni van 14:00 – 16-00

Als u zich heeft aangemeld voor die datum zult u in de week na 8 juni een e-mail ontvangen met alle benodigde informatie voor de online-ALV.

Na vaststelling van de datum is het nog mogelijk u aan te melden tot uiterlijk14 juni.

LET OP! Als de online-ALV wordt gehouden op een andere datum/tijdstip dan u heeft aangegeven deel te kunnen nemen, zult u geen e-mail ontvangen!

Kunt u zelf niet deelnemen, dan kunt u een ander lid wel machtigen om voor u te stemmen. Stuur hiervoor een e-mail met uw NAW gegevens en de NAW gegevens van degenen die u machtigt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,
namens het EVN bestuur