NieuwsLidmaatschap in 2020

Hieronder de wijzigingen met betrekking tot het lidmaatschap in verband met de samenwerking met het Epilepsiefonds.

• Jaarlijks lidmaatschap van de vereniging blijft 35,- per jaar.
  • Tijdens de ALV van 2020 zal een lidmaatschap van 50,- euro per jaar worden voorgesteld, waarin het Epilepsiemagazine van het Epilepsiefonds zit.

Met een EVN lidmaatschap zorg je voor het behoud van lotgenotencontact en voorlichting omtrent leven met epilepsie. En kom je op voor de belangen van mensen met epilepsie en hun naasten.

Verdere invulling lidmaatschap

Wat blijft ongewijzigd:

• Uitnodigingen voor regionale en landelijke bijeenkomsten. Hierbij kan nog steeds gebruik worden genaakt van ledenkorting.
  • Korting op dooradem kussen.
  • Korting op speciale verzekeringen voor mensen met epilepsie.
  • Korting op cursussen (zoals Epilepsie de Baas)
  • Advies op fiscaal gebied (belastingen en toeslagen)

Wat wijzigt:

• Zes per jaar een digitale nieuwsbrieven (bij de EVN was dit vier keer per jaar).
  • Bestaande EVN leden kunnen gebruik maken van de hulpmiddelen regeling van het Epilepsiefonds.
  • Bestaande EVN leden kunnen een aanvullend abonnement op het Epilepsie Magazine van het Epilepsiefonds nemen met 5 euro korting per jaar.
    Het magazine verschijnt 4x per jaar en wordt thuis gezonden voor 15 euro per jaar ipv 20 euro.

Tijdens de ALV van 2020 zal een extra lidmaatschap worden voorgesteld van 50 euro waar het Epilepsie magazine al in zit. Als lid heb je dan de keuze tussen het reguliere lidmaatschap van 35 euro zonder magazine of 50 euro met het magazine.

LET OP! Leden moeten zelf aangeven of ze een abonnement willen op het Epilepsiemagazine. Dit kan door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Note: het abonnement op het magazine met korting kan je al afsluiten per 1-1-2020. Maar of deze in een lidmaatschap zit zal goedgekeurd moeten worden door de ALV. Indien dit gebeurd kan je deze kosten terugvragen bij je zorgverzekering indien deze onder je dekking vallen, want als lid van een vereniging krijg je bij een select aantal zorgverzekeraars vanuit de aanvullende verzekering je lidmaatschap geheel of gedeeltelijk vergoed.
    Overzicht verzekeringen (bron: Patiëntenfederatie)

Wat verdwijnt:

• ‘puls’ magazine nieuwe leden. Aangepaste puls volgt mogelijk later.
  • Welkomstcadeautje nieuwe leden (pillendoosje met EVN logo)