Cursus ‘Je epilepsie de baas?!’

De cursus ‘Je epilepsie de baas?!’ is er voor mensen met epilepsie en ouders van een kind met epilepsie. Tijdens deze cursus krijg je ondersteuning in leven met epilepsie.

Het doel van de cursus is om mensen een steuntje in de rug te geven, hen te leren om zelf de regie te voeren over hun leven mét epilepsie. De cursus wordt gegeven door getrainde ervaringsdeskundigen. Naast een opleiding als cursusbegeleider kunnen zij altijd putten uit eigen ervaring. En dat maakt deze cursus zo bijzonder! Joke Zephat vertelt je meer in deze video:

De cursus bestaat uit een driedaags weekend. Hierin komen verschillende onderwerpen aan bod. Het minimum aantal deelnemers is acht, het maximum is twaalf.

Wil je deelnemen aan deze cursus of wil je meer informatie? Neem dan contact op met het landelijk bureau via info@epilepsievereniging.nl of 085 130 32 35. Bij voldoende belangstelling kunnen we ook in jouw regio een cursus starten.