Epilepsie Café Heerlen Parkstad

Het Epilepsie Café is een ontmoetingsplaats voor mensen met epilepsie, partners, ouders van kinderen met epilepsie, familie en vrienden, maar ook professionals en andere belangstellenden zijn van harte welkom. Zowel leden als niet-leden zijn welkom.

De opzet is om ongedwongen in een open sfeer met elkaar in gesprek te komen en ervaringen uit te wisselen. Voorlichting over epilepsie en de mogelijke gevolgen in het dagelijks leven staan daarbij centraal. Kortom: heb jij vragen over epilepsie, of wil jij gewoon eens in contact komen met lotgenoten?
Je bent van harte welkom.

Gedurende de avond is er voldoende ruimte voor het stellen van vragen.

Afhankelijk van het thema zijn er deskundigen aanwezig die vragen kunnen beantwoorden. Denk hierbij aan neurologen, epilepsieverpleegkundigen, medewerkers van de LWOE en ervaringsdeskundigen.

Toegang is gratis, koffie en thee staan klaar.

Er is een collectebus aanwezig, vriendelijk vragen wij een kleine financiële bijdrage om de kosten te dekken.

Meer informatie

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Karin Janssen, coördinator Epilepsie Café Heerlen Parkstad, op telefoonnummer: 06 - 18 37 09 91. Ook kan je per e-mail informatie opvragen: heerlen@epilepsiecafe.nl

Graag aanmelden via de link zodat wij weten hoeveel mensen er komen. Maar je kan altijd op het laatste moment komen zonder aanmelding.

Vanaf station Heerlen is het ongeveer 10 minuten lopen.
Buslijnen 20,25,26 stoppen voor de deur bij halte Akerstraat Heerlen.
Wie met de auto komt kan deze vanaf 18.00 uur gratis parkeren op de Putgraaf.
Fietsers kunnen hun fiets in de gratis bewaakte fietsenstalling aan de Akerstraat 20 neerzetten.

Om 19.30 uur gaat de hoofdingang van het gebouw dicht. Kom je later geef dit dan vooraf aan of bel even als je er bent.