Epilepsie Café Amsterdam

Het Epilepsie Café is een ontmoetingsplaats voor mensen met epilepsie, partners, ouders van kinderen met epilepsie, familie en vrienden, maar ook professionals en andere belangstellenden zijn van harte welkom. Zowel leden als niet-leden zijn welkom.

De opzet is om ongedwongen in een open sfeer met elkaar in gesprek te komen en ervaringen uit te wisselen. Voorlichting over epilepsie en de mogelijke gevolgen in het dagelijks leven staan daarbij centraal. Kortom: heb jij vragen over epilepsie, of wil jij gewoon eens in contact komen met lotgenoten?
Je bent van harte welkom.

Gedurende de avond is er voldoende ruimte voor het stellen van vragen.

Afhankelijk van het thema zijn er deskundigen aanwezig die vragen kunnen beantwoorden. Denk hierbij aan neurologen, epilepsieverpleegkundigen, medewerkers van de LWOE en ervaringsdeskundigen.

Zaal open om 19.00 uur
Toegang is gratis, koffie en thee staan klaar.

Er is een collectebus aanwezig, vriendelijk vragen wij een kleine financiële bijdrage om de kosten te dekken.

Meer informatie

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Peter Buren, telefoon: 0297 - 342 952. Ook kan je per e-mail informatie opvragen: amsterdam@epilepsiecafe.nl

Graag aanmelden via de link zodat wij weten hoeveel mensen er komen. Maar je kan altijd op het laatste moment komen zonder aanmelding.

Cordaan Olympisch Kwartier ligt vlakbij het Stadionplein en is bereikbaar met tram 24, metro 50 en bus Connexxion 347-357-397 GVB 15-6