Verzekeringen

De EVN heeft daar waar epilepsie een belemmering scheen te vormen voor allerlei verzekeringen voor haar leden deze belemmeringen “opgelost” via de samenwerking met twee gemotiveerde en ervaringsdeskundige adviesbureaus:

• Ocean Groepsverzekeringen
  • SUCSEZ

Voor de volgende verzekeringen kunt u terecht bij Ocean Groepsverzekeringen:

• de uitgebreide rechtshulpverzekering
  • een reis- en annuleringsverzekering
  • een ongevallenverzekering
  • een uitvaartverzekering

Voor een zorgverzekering kunt u SUCSEZ raadplegen
Leden van de Epilepsie Vereniging Nederland en hun gezinsleden kunnen zich tegen gunstige voorwaarden verzekeren via SUCSEZ, onze tussenpersoon voor zorgverzekeringen. SUCSEZ is speciaal voor EVN-leden een collectieve zorgverzekerings-overeenkomst aangegaan met een aantal verzekeraars.Als lid van de Epilepsie Vereniging Nederland profiteert u zo niet alleen van korting op uw zorgverzekering. De collectiviteitsafspraken die wij met SUCSEZ hebben gemaakt gaan verder.

[opnieuw bekijken]

Rechtshulpverzekering

Voor leden van de EVN bestaat de mogelijkheid tot het afsluiten van een rechtsbijstandverzekering via Ocean Groepsverzekeringen, waarin epilepsie niet is uitgesloten. Leden ontvangen 10% korting.

• de folder (pdf/24KB)
  • het aanvraagformulier (Word/99KB)

Reis- en annuleringsverzekering

Rechtshulpverzekering

de folder (pdf/24KB)

het aanvraagformulier (Word/99KB)

Reis- en annuleringsverzekering

Ocean Groepsverzekerinen heeft in samenwerking met de EVN een doorlopende reis- en annuleringsverzekering ontwikkeld. Alleen ledenvan de EVN kunnen deze verzekering afsluiten. Deze verzekering heeft geen directe uitsluitingen m.b.t. epilepsie

Er zijn twee verschillende mogelijkheden wat het dekkingsgebied betreft:

4 Nederlanddekking

4 Werelddekking

Daarnaast kunt u kiezen voor een standaarddekking of een zeer ruime dekking met hoge verzekerde bedragen.

de folder (pdf/160KB)

het aanvraagformulier (Word/83KB)

Ongevallenverzekering

Ook mensen met epilepsie willen een ongevallenverzekering kunnen afsluiten. Vaak kan dat wel, tegen hoge premietoeslagen, en wordt er niet uitgekeerd wanneer iemand door een aandoening een ongeluk overkomt. Bij de EVN kunt u een hele goede ongevallenverzekering afsluiten, zonder beperkingen in de dekking, zonder toeslag. U krijgt, als lid van de EVN zelfs een premiekorting van 10%.

De verzekering geldt bij alles wat u doet, met uitzondering van snelheidswedstrijden met motorvoertuigen.

U heeft de keuze uit vier pakketten, met verschillende verzekerde bedragen. Door een unieke cumulatieve dekking zijn de uitkeringen bij blijvende invaliditeit extra hoog. In de brochure kunt u hierover meer lezen.

————————————————

Meer weten?

Als u gebruik wilt maken van één (of meer) van bovengenoemde verzekeringen, vraag dan een aanvraagformulier aan bij het landelijk bureau van de Epilepsie Vereniging Nederland.

• U kunt dit formulier aanvragen door:
  • uw naam, adres, postcode en woonplaats in te vullen; klik hier [link]
    U krijgt dan zo spoedig mogelijk een aanvraagformulier toegestuurd.
  • een aanvraagformulier te downloaden, klik hier [link].
    U kunt dit formulier dan printen, invullen en opsturen naar de EVN. Dit kan niet via e-mail, omdat we uw handtekening nodig hebben.
  • of te bellen naar het landelijk bureau, telefoon 085 – 130 32 35 (bereikbaar op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur)

Let op: Als u gebruik wilt maken van de mogelijkheid om u via de EVN te verzekeren, moet u lid zijn. Bent u dat nog niet, klik dan hier [link] om u zich alsnog aan te melden.