Grootouders

Grootouders van een kind met epilepsie hebben veel vragen en zorgen, maar waren een ‘vergeten’ groep als het gaat om informatievoorziening en lotgenotencontact.

Dat is de reden dat de Epilepsie Vereniging Nederland op bijeenkomsten voor ouders van kinderen met epilepsie ook voor grootouders een eigen programma wil aanbieden. Dat is inmiddels 2x gebeurd en we gaan daarmee door. Tijdens de laatste bijeenkomst op 13 oktober 2012 waren er 35 deelnemers! Nu was het nog een programma vóór grootouders. We hopen dat het in de toekomst mogelijk is een programma voor en dóór grootouders te maken. Zodat grootouders-onder-elkaar ook ervaringen kunnen uitwisselen; elkaar en aan deskundigen vragen kunnen stellen, etc.

Ook willen we graag zoveel mogelijk ervaringen van oma’s en opa’s verzamelen. Leuk en interessant te lezen voor andere grootouders, maar óók voor ouders van kinderen!
Wilt u uw ervaring als grootouder delen? Stuur dan a.u.b. uw verhaal op. Het hoeft niet mooi geschreven te zijn, maar gewoon uit het hart.
Het redactieadres is: info@epilepsievereniging.nl

U vindt hier:

Wilt u contact of heeft u vragen? Of wilt u uw ervaringen delen?
Stuur een e-mail naar epilepsieplus@epilepsievereniging.nl onder vermelding van ‘Grootouders’.

Plaats uw reactie