Ouders

Welkom!

EPlus Brochure kinderen algemeenOp deze subwebsite van en voor ouders vindt u ‘alles over epilepsie’ toegespitst op (ouders van) kinderen met epilepsie: informatie, handreikingen en tips. Aangevuld met ervaringen van andere ouders. Hopelijk draagt dit bij aan meer inzicht in epilepsie, waar u mogelijk tegen aan zou kunnen lopen en hoe een en ander is geregeld in de (epilepsie)zorg en op sociaal-maatschappelijk vlak.

Heeft uw kind een moeilijk instelbare epilepsie en/of een ontwikkelingsachterstand dan vindt u waarschijnlijk bij EpilepsiePlus informatie die nog meer voor uw kind en voor u van toepassing is.

EpilepsiePlus

Activiteiten voor ouders van een kind met epilepsie

Cursus

‘Je epilepsie de baas?!’
In Groningen en Utrecht

Voorlichtingsmaterialen

U vindt brochures en boeken in de EVN winkel. Ook in de webwinkel van het Epilepsiefonds vindt u voorlichtingsmaterialen.

Naar de EVN winkel

Vragen of contact?

U kunt contact opnemen met het Landelijk Bureau van de EVN:
per e-mail info@epilepsievereniging.nl of telefonisch: 030 – 634 40 62.

U mag uiteraard ook bellen als u (nog) niet zeker weet of u tot de doelgroep behoort of als u (nog) geen lid bent van de EVN. Ook professionals kunnen voor informatie contact opnemen.