Meedenken over de koers van de vereniging?

De uitkomsten van het achterbanonderzoek zijn binnenkort bekend. Meer dan 500 mensen hebben de vragenlijsten ingevuld! Op 1 maart aanstaande worden de resultaten door de onderzoekers gepresenteerd aan het bestuur en het landelijk bureau. De uitkomsten van dit onderzoek zullen gebruikt worden voor het ontwikkelen van de koers voor de komende jaren van onze vereniging. Het bestuur vindt het belangrijk dat ook leden hieraan bijdragen. Daarom nodigen we hierbij leden uit om aanwezig te zijn bij deze presentatie en mee te denken aan de ontwikkeling van de koers. De resultaten hiervan zullen tijdens de Algemene Ledenvergadering  op 14 april worden gepresenteerd.

De presentatie van de uitkomsten van het achterbanonderzoek is gepland op donderdag 1 maart van 17.00 – 21.00 uur bij Epilepsie Vereniging Nederland  (De Molen 35, Houten, 10 minuten lopen van het station).

Deelnemen? Dit kan door je aan te melden via info@epilepsievereniging.nl.
Aanmelden kan tot en met 27 februari.

Note: mocht het aantal aanmeldingen teveel zijn om die avond iedereen aan het woord te laten, dan zal willekeurig een aantal leden worden geselecteerd. De overige aanmeldingen zullen later op een andere wijze in het proces betrokken worden.