Ik heb epilepsie

Cursus

‘Je epilepsie de baas?!’

Welkom!

U heeft zelf (mogelijk) epilepsie?

U vindt hier onder ‘Ik heb epilepsie’ alle informatie over en rondom epilepsie, ervaringen van anderen en tips. Hopelijk geven deze meer inzicht en bieden u steun bij het maken van keuzes en het inpassen van de epilepsie in uw leven.

Andere mensen met epilepsie ontmoeten samen met uw partner?

Sexe, leeftijd of het feit dat u een bepaalde behandeling ondergaat of -ging kan een rol spelen bij uw epilepsie en de vragen die mogelijk bij u leven. U vindt daarom in het menu links specifieke informatie of contactgegevens voor vrouwen, jongeren, dragers van een Nervus Vagus Stimulator en geopereerden.

Hebt u een andere relatie met epilepsie?

Bent u ouder van een kind met epilepsie? Ouders hebben twee eigen subsites met alle informatie over epilepsie bij kinderen.

Ouders

Bent u partner, kind of grootouder van een epilepsiepatiënt? Broer of zus? Wellicht nabestaande? Op de subsite Partners en naasten vindt u specifieke informatie, tips en ervaringen van andere naasten.

Partners en naasten

Blijven er vragen over?

Laat het ons weten! U kunt uw reactie hieronder achterlaten.

Over de EVN

De EVN is de patiëntenbelangenorganisatie van en voor mensen met epilepsie in ons land. De EVN geeft u graag vroegtijdig goede informatie over o.a. epilepsie, omgaan met epilepsie, het zorgaanbod en hoe met uw behandelaar in gesprek te gaan over behandeling en begeleiding. Ook behartigt de EVN de belangen van mensen met epilepsie in ons land.