Gratis naar Dolfinarium

Ook dit jaar mogen wij onze leden weer een mooie gratis avond aanbieden bij het Dolfinarium.

Nog geen lid? Lees dan onderaan dit bericht.

Maandagavond 17 juni van 18:00 tot 21:30
‘Dreamnight at the Zoo’

Tijdens deze avond worden de poorten van het park speciaal geopend voor chronisch zieke of minder valide kinderen. Om hen samen met hun ouders en broertjes en zusjes een avond in het zonnetje zetten! Maar ook kinderen van volwassenen met epilepsie zijn samen met hun ouders van harte welkom. De entree is gratis en voor iets lekkers te eten en te drinken wordt gezorgd. Gezellige muziek, een spetterende Dolfijnenshow en een kleine attentie voor de kinderen na afloop.

Interesse? Vraag dan nu een reservering aan. Dit is nog geen definitieve bevestiging. Na inventarisatie van het aantal aanmeldingen sturen wij een definitieve bevestiging!

Klik hier om te reserveren. Dit kan tot uiterlijk 1 mei!

Let op! De show is voorzien van licht en geluidseffecten!

Nog geen lid, maar toch gebruik maken van deze aanbieding? Dat kan door u aan te melden als lid van onze vereniging. Dit kan voor 35 euro per jaar. Normaal is toegang tot het Dolfinarium in deze periode 18,50 euro per persoon, dus het lidmaatschap is snel terugverdiend. Zeker als u ook gebruik maakt van onze actie bij Ouwehand Dierenpark. Klik hier om je aan te melden als lid van de vereniging.