Evenement epilepsie en kunst

Koop een kunstwerk en steun onderzoek naar epilepsie

Donderdag 14 november 2013 vindt in Kapel Irene in Heemstede het evenement Epilepsie en Kunst plaats. Tijdens dit evenement worden 31 unieke kunstwerken bij opbod verkocht. Deze bijzondere kunstwerken zijn alle gemaakt door cliënten van Stichting Epilepsie Instellingen Nederland (SEIN) in atelier Jan van Gent. De opbrengst van de veiling gaat naar wetenschappelijk epilepsie onderzoek bij SEIN.

Bent u op zoek naar een origineel cadeau voor een verjaardag, de feestdagen of voor uzelf, dan is bent u hier aan het juiste adres. Voor de kunstwerken hebben de cliënten inspiratie opgedaan uit boeken, de natuur, een voorwerp of hun fantasie. De cliënten ervaren hun tijd in het atelier als inspirerend en leerzaam.

De avond start in Kapel Irene, Achterweg 5, terrein Meer en Bosch in Heemstede. Om 17:30 uur is de mogelijkheid om de werken te bezichtigen, om 19:00 uur zal de veiling van de schilderijen beginnen.

Aanmelden is gewenst. U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar Simone Meijer, VvSR@sein.nl. Nadat u zich heeft aangemeld, krijgt u een veilingnummer en verdere informatie toegestuurd. De toegang is gratis, een donatie voor wetenschappelijk onderzoek naar epilepsie wordt zeer gewaardeerd.

Meer informatie over Epilepsie en Kunst: www.sein.nl/epilepsieenkunst.

Vrienden van SEIN Research

Via Vrienden van SEIN Research werft SEIN fondsen voor wetenschappelijk epilepsie onderzoek. Onderzoek heeft aangetoond dat de kwaliteit van leven van mensen met epilepsie velen malen lager ligt dan bij gezonde mensen. Hier willen we iets aan doen. Iedereen die geïnteresseerd is in wetenschappelijk epilepsie onderzoek kan helpen door Vriend te worden. Er kan bijgedragen worden aan een specifieke onderzoekslijn of voor wetenschappelijk onderzoek in het algemeen.

Meer informatie over Vrienden van SEIN Research: www.sein.nl/vriend.