Over EpilepsiePlus

Sinds 1986 heeft de Epilepsie Vereniging Nederland een contactgroep voor ouders van kinderen met een moeilijk-instelbare epilepsie, EpilepsiePlus. Oorspronkelijk heette de contactgroep het Nieuwegeinproject, naar de plaats waar de groepsbijeenkomsten werden gehouden. In de loop der jaren heeft het Nieuwegeinproject/EpilepsiePlus voor veel ouders veel betekend, onder andere door ouders kennis over epilepsie en behandelingen bij te brengen, maar vooral ook door ouders met elkaar in contact te brengen. Lotgenoten weten immers als geen ander wat het betekent een kind met MIE te hebben, zowel praktisch als emotioneel.

Lid worden van EpilepsiePlus

U kunt lid worden van EpilepsiePlus door lid te worden van de Epilepsie Vereniging Nederland en daarbij aan te geven dat u tevens lid wilt zijn van EpilepsiePlus (dit kost niets extra). Leden van EpilepsiePlus krijgen naast de “normale EVN-post” uitnodigingen voor de bijeenkomsten die speciaal voor EpilepsiePlus-leden worden georganiseerd en kunnen schrijven op dit besloten EpilepsiePlus forum.

Vragen of contact?

Stuur a.u.b. een e-mail naar epilepsieplus@epilepsievereniging.nl

U mag uiteraard ook bellen als u (nog) niet zeker weet of u tot de doelgroep behoort of als u (nog) geen lid bent van de EVN. Ook professionals kunnen voor informatie contact opnemen: 030-6344062.