Huisregels

Door u te registeren op dit forum van de Epilepsie Vereniging Nederland (EVN) gaat u automatisch akkoord met de volgende voorwaarden. We hebben het recht om deze voorwaarden op ieder moment te wijzigen en zullen u daar zoveel mogelijk van op de hoogte houden. Als u gebruik blijft maken van dit forum gaat u automatisch akkoord met de wijzigingen.

Algemeen

Dit forum is bedoeld voor contact met lotgenoten. Net als u zijn de andere forumleden ouders van een kwetsbaar kind, waar zij zich vaak zorgen over maken. Daarom is het erg belangrijk dat men op het forum met medeleven met elkaar omgaat en elkaar in zijn/haar waarde laat.

Het is de bedoeling dat u binnen 2 weken een berichtje plaatst om u en uw kind voor te stellen aan de andere leden van het forum. Dit omdat het onprettig is als er veel ‘anonieme’ lezers zijn op het forum.

U plaatst geen berichten die in strijd zijn met normale fatsoensnormen of nationale of internationale wetten. Als u dit toch doet, kan dit in het uiterste geval leiden tot uitsluiting.

U gaat ook akkoord met het feit dat Epilepsie Vereniging Nederland het recht heeft om op ieder moment een onderwerp te verwijderen, te verplaatsen of te sluiten.

Als gebruiker staat u ook toe dat uw informatie in onze database wordt opgeslagen. Deze informatie wordt nooit aan derden doorgegeven zonder uw instemming.

De EVN is niet aansprakelijk voor uitspraken die op het forum worden gedaan.

Privacy

Ook al gaat het hier om een besloten forum, weest u zich ervan bewust dat uw reactie op het forum openbaar is. Iedereen die het forum bezoekt, kan uw bijdrage lezen. Dat geldt ook voor de persoonsgegevens, als u die in uw reactie vermeldt.

Epilepsie Vereniging Nederland noch phpbb (zie hieronder) is verantwoordelijk als uw gegevens door een forumhack toch openbaar gemaakt zouden worden.

En verder:

Dit forum werkt op basis van phpBB. Dit is een forumpakket vrijgegeven onder de “General Public License” (of “GPL”) en kan gedownload worden op www.phpbb.com. De phpBB-software vergemakkelijkt alleen discussies via het internet en GPL verbiedt hen tussen te komen in wat wij toestaan en/of verbieden als toelaatbare inhoud en/of gedrag. Voor meer informatie omtrent phpBB, zie: http://www.phpbb.com.