Actueel

De volgende websites houden u op de hoogte van ontwikkelingen in het onderwijs en/of de zorg:

Passend Onderwijs

De website Passend onderwijs is de overheidsbron voor alle informatie en nieuws over Passend onderwijs.

Kennisnet speciaal onderwijs

Deze (overheid)website is gemaakt om een ieder die betrokken is bij het speciaal onderwijs te voorzien van achtergrond- informatie en nieuws.

Ieder(in)

De organisatie Ieder(in) is het resultaat van een fusie tussen de CG-Raad en Platform VG (per 1 januari 2014). Ieder(in) is de koepelorganisatie van mensen met een lichamelijke handicap, verstandelijke beperking of chronisch ziekte. Tweehonderdvijftig organisaties zijn aangesloten waaronder de EVN. Ieder(in) is daarmee het grootste netwerk in Nederland van mensen met een beperking.

KansPlus

Belangennetwerk verstandelijk gehandicapten is de vereniging voor mensen met een verstandelijke handicap, hun ouders, broers, zussen en andere naasten. KansPlus behartigt op lokaal, regionaal en landelijk niveau de collectieve en individuele belangen van mensen met een verstandelijke handicap.

Passendonderwijsenouders

Ouders willen partner zijn bij passend onderwijs. Zeker ouders van kinderen die op school extra ondersteuning nodig hebben. Zij hebben vaak ervaringen en ideeën die ze willen delen. Als bijdrage aan nog beter passend onderwijs voor alle kinderen. Maar hoe? Deze website helpt deze ouders.
Met informatie, tips en hulpmiddelen.