Ocean Groepsverzekeringen

Verzekeringen via Ocean Groepsverzekeringen

• de uitgebreide rechtsbijstandverzekering
  • een reis- en annuleringsverzekering
  • een ongevallenverzekering

Rechtsbijstandverzekering

Voor leden van de EVN bestaat de mogelijkheid tot het afsluiten van een rechtsbijstandverzekering via Ocean Groepsverzekeringen, waarin epilepsie niet is uitgesloten. Leden ontvangen 10% korting.

Dekkingsoverzicht Rechtsbijstandverzekering
Aanvraagformulier Rechtsbijstandverzekering

Reis- en annuleringsverzekering

Ocean Groepsverzekeringen heeft in samenwerking met de EVN een doorlopende reis- en annuleringsverzekering ontwikkeld. Alleen leden van de EVN kunnen deze verzekering afsluiten. Deze verzekering heeft geen directe uitsluitingen m.b.t. epilepsie

Er zijn twee verschillende mogelijkheden wat het dekkingsgebied betreft:
– Nederlanddekking
– Werelddekking

Daarnaast kunt u kiezen voor een standaarddekking of een zeer ruime dekking met hoge verzekerde bedragen.

Folder reisverzekering
Aanvraagformulier reis- en annuleringsverzekering

OngevallenverzekeringOngevallenverzekering

Ook mensen met epilepsie willen een ongevallenverzekering kunnen afsluiten. Vaak kan dat wel, tegen hoge premietoeslagen, en wordt er niet uitgekeerd wanneer iemand door een aandoening een ongeluk overkomt. Via Ocean Groepsverzekeringen kunt u als lid van de EVN een hele goede ongevallenverzekering afsluiten, zonder beperkingen in de dekking, zonder toeslag. U krijgt, als lid van de EVN zelfs een premiekorting van 10%.

De verzekering geldt bij alles wat u doet, met uitzondering van snelheidswedstrijden met motorvoertuigen.

U heeft de keuze uit vier pakketten, met verschillende verzekerde bedragen. Door een unieke cumulatieve dekking zijn de uitkeringen bij blijvende invaliditeit extra hoog. In de brochure kunt u hierover meer lezen.

Folder ongevallenverzekering
Aanvraagformulier ongevallenverzekering

Meer weten?

Als u gebruik wilt maken van één (of meer) van bovengenoemde verzekeringen, vul dan een aanvraagformulier in.
Er zijn twee mogelijkheden:

• U kunt het aanvraagformulier downloaden.
    U kunt dit formulier dan printen, invullen en opsturen naar de EVN. Dit kan niet via e-mail, omdat we uw handtekening nodig hebben.
  • U kunt het aanvraagformulier aanvragen via deze site: klik hier, of telefonisch, 085 130 32 35. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een aanvraagformulier toegestuurd.

Uw zorgverzekering via Ocean Groepsverzekeringen – EVN – Nationale Nederlanden

Wist u dat u als lid van EVN een zorgverzekering bij Nationale Nederlanden kunt afsluiten, of uw huidige verzekering kunt oversluiten, met een korting van 8% op de basisdekking en 12% op de aanvullende pakketten. Een groot voordeel is dat er een standaard acceptatie geldt voor de aanvullende dekkingen (behalve de twee hoogste aanvullende tandartsverzekeringen).

Bent u nieuwsgierig geworden wat voor u het voordeel kan zijn?

Ga dan naar de website van Ocean Groepsverzekeringen, www.oceangroepsverzekeringen.nl en klik op de link Zorgverzekering.

Vragen?

Voor alle (inhoudelijke) vragen over bovenvermelde vier verzekeringen kunt u contact opnemen met:

Ocean Groepsverzekeringen
3000 AD Rotterdam