Werf een vriend

U bent al lid en ondersteunt de EVN en de belangen van uzelf en andere mensen met epilepsie.

Uw familieleden, uw vrienden, uw buren, kunnen echter ook wat doen. Niet alleen rechtstreeks in hun gedrag naar u, maar wellicht op een heel andere wijze, namelijk door vriend te worden van de EVN en dit in een financieel gebaar te vertalen. Wij dagen uw vrienden uit om met u en ons de EVN krachtig en groot te houden, zodat ze haar werk kan blijven doen en voor u op kan blijven komen.

Download vriendenkaart »

U kunt de vriendenkaart downloaden en printen en laten invullen door uw vrienden. Stuur de ingevulde kaart daarna naar de EVN, Antwoordnummer 7194, 3990 TD Houten. Ook sturen we u graag een aantal vrienden-kaarten toe. Het zou fantastisch zijn wanneer u minimaal één van uw naasten motiveert om vriend te worden en het kaartje in te vullen en aan ons op te sturen. Ons motto voor dit jaar is ‘Dromen, durven, doen’.

Durft u het aan één van uw naasten te benaderen, zodat wij samen onze dromen waar kunnen maken? We rekenen op u!

Word vriend

Download vriendenkaart »

Wilt u zelf de EVN en daarmee de mensen met epilepsie ondersteunen met een jaarlijkse bijdrage, vul dan zelf de vriendenkaart in. En stuur hem ondertekend op naar de EVN, Antwoordnummer 7194, 3990 TD Houten.

Wij zouden u zeer erkentelijk zijn!
P.S. Kijk a.u.b. ook even bij ‘Schenken‘. Wellicht is dit aantrekkelijker voor u.