Postzegels EVN

Postzegel SpiedieNieuwe zegels in ‘Epilepsie verbeeld’!

In de speciale postzegelserie ‘Epilepsie Verbeeld’ zijn twee nieuwe zegels uitgebracht: ‘Spiedie’ en ‘Spiedie en Maaike’.
Beide zegels zijn gemaakt door Joost Vis, een jonge beeldend kunstenaar die zelf epilepsie heeft.

Postzegel Spiedie en MaaikeSpiedie en Maaike zijn de hoofdpersonen in het boek ‘Spiedie‘, een voorlichtingsboek voor kinderen tot 10 jaar.

Bestellen

Deze zelfklevende postzegels zijn in de EVN winkel te bestellen, per velletje van 10 stuks.

Naar de EVN winkel

De EVN biedt deze speciale postzegelserie aan onder de titel: ‘Epilepsie Verbeeld’. Jonge beeldend kunstenaars met epilepsie hebben de zegels gemaakt. Met de aankoop van een velletje postzegels (10 zegels) steunt u het werk van de Epilepsie Vereniging Nederland. Van ieder verkocht velletje zegels gaat €1 naar de EVN.

Postzegels ‘In de aanval’ en ‘Inside’

Postzegel In de aanvalJoost en beeldend kunstenaar Miep hebben nog twee zegels gemaakt: ‘In de aanval’  en ‘Inside’.

Joost Vis (26): “Op de postzegel ‘In de aanval’ staan mijn stripfiguren er strijdbaar op. Epilepsie mag niet overheersend zijn.” Lees meer over Joost »

Postzegel MiepMiep (21): “Op de postzegel staat het werk ‘Inside’: verwarring in het hoofd, want tijdens een aanval is alles zo anders.”
Lees meer over Miep »

Bestellen

Voor bedrijven die de postzegel zakelijk willen gebruiken of niet-leden die meer dan 10 velletjes bestellen, wordt de ledenprijs gehanteerd. Neem hiervoor a.u.b. contact op met de EVN.

Deze postzegels zijn in de EVN winkel te bestellen, per velletje van 10 zegels.
U kunt kiezen tussen ‘zelfklevend’ en ‘gegomd’.

Naar de EVN winkel

Jouw werk ook in beeld?

Het is de bedoeling om beeldend kunstenaars in de leeftijd van 20 – 30 jaar, die zelf epilepsie hebben, een mogelijkheid te geven hun werk te presenteren. Denk je dat jouw werk ook in aanmerking komt voor een ‘actie’ zoals de postzegels, dan kun je een foto van je werk sturen naar: info@epilepsievereniging.nl
We bekijken dan wat de mogelijkheden zijn.