Producten voor leden (en niet-leden)

evnwinkel_logo

Adem doorlatend kussen

6197-full

Er bestaat nu eindelijk een hoofdkussen speciaal ontworpen voor én door mensen met epilepsie.

Het adem doorlatend hoofdkussen is gevuld met ademend polymeer. De tijk is gemaakt van Lyocell een sterk ademend vezel met sterke en comfortabele eigenschappen.
Het kussen geeft geen 100% garantie dat het verstikking voorkomt.

De dikste van het kussen is aan te passen door een gedeelte van de vulling eruit te halen.

Het adem doorlatend hoofdkussen wordt in Nederland geproduceerd door Simone Medicare en is ontwikkeld in samenwerking met een testpanel van onze vereniging.

Het kussen is los of in combinatie met het adem doorlatend kussensloop te bestellen. De beste combinatie voor mensen met epilepsie.

Technische specificaties:
De tijk is gemaakt van Lyocell. Dit is een 100% natuurlijk product gebaseerd op cellulose. De scheurvastheid is veel beter dan die van viscose en katoen. Het materiaal is sterk ademend en neemt goed vocht op. De stof voelt zo zacht als kasjmier en zo koel als zijde. Lyocell heeft een glad oppervlak en daardoor heeft het een zijdeachtige lans. De kern bestaat uit zeer vormend, ademend polymeer.
Afmeting adem doorlatend hoofdkussen: 50 cm x 60 cm
Gewicht: ca. 600 gram

Reacties van testpanel Epilepsie Vereniging Nederland.
“Ik kan er zelfs mee op mijn buik slapen, want hij vormt mee en is luchtig.”
“Dit nieuwe kussen is veel luchtiger en frisser dan mijn oude kussen. Het bijpassende adem doorlatend kussensloop kan ik makkelijk wassen.”

Verkoopprijs: € 49,95 per suk
Speciale prijs voor EVN-leden: € 34,95 per suk

Actieprijs voor één kussen en twee slopen:
van € 94,95  voor € 89,95 voor EVN-leden
van € 129,95 voor € 119,95 voor niet-leden

Kijk onderaan deze pagina voor bestelinformatie.

Voor 2,50 per maand ben je al lid van onze vereniging!

Adem doorlatend kussensloop

6196-full

Er bestaat nu eindelijk een adem doorlatend kussensloop speciaal ontworpen voor en door mensen met epilepsie.

Het adem doorlatend kussensloop is gemaakt van Lyocell, een sterk ademend vezel met sterke en comfortabele eigenschappen. Dit is een 100% natuurlijk product gebaseerd op cellulose. De scheurvastheid is veel beter dan die van viscose en katoen. Het materiaal is sterk ademend en neemt goed vocht op. De stof voelt zo zacht als kasjmier en zo koel als zijde. Lyocell heeft een glad oppervlak en daardoor heeft het een zijdeachtige glans.
Afmeting speciaal gemaakt voor het adem doorlatend kussen van 50 cm x 60 cm.
De sloop geeft geen 100% garantie dat het verstikking voorkomt.

Wij raden aan twee slopen te kopen zodat je regelmatig kan wisselen.

Verkoopprijs: € 39,95 per stuk
Speciale prijs voor EVN-leden: € 29,95 per suk

Actieprijs voor één kussen en twee slopen:
van € 94,95  voor € 89,95 voor EVN-leden
van € 129,95 voor € 119,95 voor niet-leden

Bestelinformatie

Je kan bovenstaande producten bestellen door een e-mail te sturen naar info@epilepsievereniging.nl

Geef daarin aan je naam, adres, postcode, woonplaats, het aantal kussens en/of slopen en of je lid bent van onze vereniging. Geef eventueel ook een afwijkend afleveradres op.

Je krijgt dan van ons een bevestiging via e-mail met daarin de factuur.

Wij gaan pas over tot verzending zodra wij het factuurbedrag op onderstaande rekeningnummer hebben ontvangen.

Het bedrag mag worden overgemaakt op rekeningnummer NL42 INGB 0000971010 tnv Epilepsie Vereniging Nederland. Zet in de overschrijving. betalingscode:  2018 0006 0001

Vanzelfsprekend gaan wij vertrouwelijk om met je gegevens conform ons PRIVACYBELEID VAN EPILEPSIE VERENIGING NEDERLAND 1,