EVN winkel

evnwinkel_logoIn de EVN winkel vindt u producten speciaal geselecteerd voor mensen met epilepsie. Daarnaast biedt de winkel algemene producten die het dagelijkse leven gewoon net wat leuker of makkelijker kunnen maken. Denk aan handige hulpjes voor in de keuken, sportartikelen en speelgoed en leermaterialen voor kinderen. En tegen scherpe prijzen! Leden van de EVN krijgen extra korting.

‘Epilepsiespecifieke’ producten zijn op dit moment:

• doorademkussen
  • horloges met alarmfunctie en digitale SOS
  • postzegels over epilepsie gemaakt door jongeren met epilepsie
  • brochures en boeken

Aan uitbreiding van het assortiment wordt continue gewerkt. Suggesties voor nieuwe producten zijn van harte welkom. Deze kunt u mailen naar info@epilepsievereniging.nl.

Ledenvoordeel

Leden van de EVN profiteren van extra ledenvoordeel bij de EVN winkel. Daarnaast zijn er elke maand aantrekkelijke aanbiedingen voor de leden! Wanneer u eenmaal een account heeft aangemaakt op www.evnwinkel.nl, kunt u hiervan profiteren! Overigens kunt u hiervoor ook uw account van www.mijnzorgpagina.nl gebruiken.

Een deel van de opbrengst van de winkel komt ten goede aan de EVN zelf.

Naar de EVN winkel

homepage winkel

Meer over EVN winkel

EVN winkel maakt deel uit van het ‘Mijn Zorgwinkel’-concept. Mijn Zorgwinkel is een initiatief van NVN (Nierpatiënten Vereniging Nederland), Per Saldo, Ango (Algemene Nederlandse Gehandicapten Organisatie) en EVN (Epilepsie Vereniging Nederland).

Mijn Zorgwinkel levert aan particulieren en aan professionals in de gezondheidszorg.

Lees meer over het Mijnzorgwinkel-concept »

Meer over mijnzorgpagina.nl

Mijn Zorgpagina biedt de mogelijkheid om uw eigen pagina samen te stellen met behulp van widgets (kleine apps, een klein venster met informatie erin) over zaken die van belang of handig zijn voor mensen met epilepsie of ouders van een kind met epilepsie. Informatie die betrouwbaar en begrijpelijk is.

Mijnzorgpagina.nl is een concept van Diabetesvereniging Nederland (DVN), de Nierpatiënten Vereniging Nederland (NVN), de Epilepsie Vereniging Nederland (EVN) en de Hart&Vaatgroep.

Bekijk hoe mijnzorgpagina.nl werkt »