Epilepsie Café Dordrecht

Het Polderwiel
Dudokerf 58
Dordrecht

Het Epilepsie Café is een ontmoetingsplek voor mensen met epilepsie en hun omgeving. Ook voor professionele zorgverleners staat de deur open.

De opzet is om ongedwongen in een open sfeer met elkaar in gesprek te komen en ervaringen uit te wisselen. Voorlichting over epilepsie en de mogelijke gevolgen in het dagelijks leven staan daarbij centraal. Kortom: heeft u vragen over epilepsie, of wilt u gewoon eens in contact komen met lotgenoten?
U bent van harte welkom.

Aan het begin van de avond bespreken we dit keer het actuele onderwerp:

Krijg ik mijn medicijnen nog?

Hiervoor hebben we uitgenodigd mevrouw Kitty Faber, apotheker.
Zij zal kort iets vertellen over de apotheek, maar vooral aandacht besteden aan bovenstaande onderwerp.
Een thema wat veel in het nieuws is en waar veel van ons zich terecht zorgen om maken.

Vanuit het LWOE (landelijk werkverband onderwijs en epilepsie) zal weer aanwezig zijn Felia van Hengstum. Felia begeleidt leerlingen (en hun ouders) en leerkrachten die te maken hebben met een kind met epilepsie in de klas. Vanuit het LWOE wordt meegedacht met leerlingen, ouders en scholen in hoe om te gaan met epilepsie. We kunnen er eens over verder praten bij het Epilepsie Café. Het Epilepsie Café kan ook een plek zijn voor deze ouders om elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen.

Inloop vanaf 19.00 u. Het café start om 19.30 u en loopt door tot 21.30 u.

Heeft u nog vragen of wilt u zich aanmelden dan kan dat via dordrecht@epilepsiecafe.nl of telefonisch: 078 – 616 60 60. (Marrie Kuijper)

Kaart van de locatie

Kaart wordt geladen...