Epilepsie Café Breda

Scc de Poelewei
Mgr. de Vetstraat 2
Breda

Het Epilepsie Café is een ontmoetingsplek voor mensen met epilepsie en hun omgeving. Ook voor professionele zorgverleners staat de deur open.

De opzet is om ongedwongen in een open sfeer met elkaar in gesprek te komen en ervaringen uit te wisselen. Voorlichting over epilepsie en de mogelijke gevolgen in het dagelijks leven staan daarbij centraal. Kortom: heeft u vragen over epilepsie, of wilt u gewoon eens in contact komen met lotgenoten?
U bent van harte welkom.

Deze keer is de heer Paul Timmermans aanwezig. Hij is maatschappelijk werker bij MEE en zal vertellen wat stichting MEE voor u zou kunnen betekenen met betrekking tot o.a. werk, UWV en andere problemen waar u tegenaan loopt. Daarna kunt u persoonlijke vragen aan hem stellen.

Vanuit het LWOE (landelijk werkverband onderwijs en epilepsie) zal weer aanwezig zijn Linda Fürst. Zij begeleidt leerlingen (en hun ouders) en leerkrachten die te maken hebben met een kind met epilepsie in de klas. Vanuit het LWOE denken wij met leerlingen, ouders en scholen mee in hoe om te gaan epilepsie. Dat kan praktisch gaan over het maken van een noodprotocol, maar kan ook meer over de ontwikkeling van het kind gaan. We kunnen er eens over verder praten bij het Epilepsie Café. Het Epilepsie Café kan ook een plek zijn voor deze ouders om elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen.

Inloop vanaf 19.00 u. Het café start om 19.30 u en loopt door tot 21.30 u.

Heeft u nog vragen of wilt u zich aanmelden dan kan dat via breda@epilepsiecafe.nl of telefonisch: 078 – 616 60 60 (Marrie Kuijper) of 076 – 514 99 46 (Ankie Evers)

Kaart van de locatie

Kaart wordt geladen...