Epilepsie Café Breda

Scc de Poelewei
Mgr. de Vetstraat 2
Breda

Het Epilepsie Café is een ontmoetingsplek voor mensen met epilepsie en hun omgeving. Ook voor professionele zorgverleners staat de deur open.

De opzet is om ongedwongen in een open sfeer met elkaar in gesprek te komen en ervaringen uit te wisselen. Voorlichting over epilepsie en de mogelijke gevolgen in het dagelijks leven staan daarbij centraal. Kortom: heeft u vragen over epilepsie, of wilt u gewoon eens in contact komen met lotgenoten?
U bent van harte welkom.

Aanwezige deskundigen deze avond:
1.  De apotheker, Martin Woltermann is die avond aanwezig om kort iets te vertellen wat een apotheek voor u kan betekenen, daarna kunt u persoonlijk  met hem praten en/of vragen stellen.
2. Vanuit het LWOE (landelijk werkverband onderwijs en epilepsie) zal ook aanwezig zijn Linda Furst. In het epilepsie café kunnen ouders van kinderen met epilepsie met haar  praten over praktische zaken op school en/of de ontwikkeling van hun kind. Ook ouders kunnen met elkaar ervaringen uit wisselen.

Inloop vanaf 19.00 u. Het café start om 19.30 u en loopt door tot 21.30 u.

Heeft u nog vragen of wilt u zich aanmelden dan kan dat via zuidoost@epilepsievereniging.nl of telefonisch: 075 – 616 60 60 (Marrie Kuijper) of 076 – 514 99 46 (Ankie Evers)

Kaart van de locatie

Kaart wordt geladen...